Program

Programul concursului international de alergare de anduranţă S24H îl regăsiţi mai jos. Vă recomandăm să participaţi şi să acordaţi atenţie sedinţei tehnice, în cadrul ei se vor comunica toate informaţiile necesare participării în condiţii optime la competiţie.

Joi, 21.09.2017

Orele 14:00 – 22:00

Ridicarea kiturilor de participare şi validarea concurenţilor înscrişi la proba de 48h alergare va avea loc la Hotel NH Timişoara, strada Pestalozzi, nr. 1/A – vezi harta. Kitul de participare se ridică personal de către participantul înscris online pe baza unui act de identitate, al înmânării declaraţiei de participare pe propria răspundere (completată şi semnată) şi a adeverinţei de la medicul de familie care să ateste că participantul este apt din punct de vedere cardio-respirator să susţină acest tip de efort.

Orele 19:00 – 22:00

Pasta Party pentru concurenţii înscrişi la proba de 48h alergare va avea loc la Hotel NH Timişoara, strada Pestalozzi, nr. 1/A – vezi harta.

Ora 20:00

Şedinţa tehnică pentru participanţii înscrişi la proba de 48h alergare va avea loc în aceeaşi locaţie, Hotel NH Timişoara, strada Pestalozzi, nr. 1/A – vezi harta. Vă recomandăm să participaţi şi să acordaţi atenţie sedinţei tehnice, în cadrul ei se vor comunica toate informaţiile necesare participării în condiţii optime la competiţie.

Vineri, 22.09.2017

Ora 08:00

Check-in in zona de start pentru alergatorii inscrisi la proba de 48h, in Parcul Copiilor „Ion Creanga” din Timisoara de pe Bulevardul Revolutiei din 1989, nr. 20 – vezi harta.

Ora 09:00

Startul pentru alergatorii înscrisi la proba de 48h alergare.

Orele 14:00 – 22:00

Ridicarea kiturilor de participare si validarea concurentilor inscrisi la probele de 12h, 24h si stafeta 12h va avea loc la Hotel NH Timisoara, strada Pestalozzi, nr. 1/A – vezi harta. Kitul de participare se ridică personal de catre participantul inscris online pe baza unui act de identitate, al inmanarii declaratiei de participare pe propria raspundere (completata si semnata) si a adeverintei de la medicul de familie care sa ateste ca participantul inscris la proba de 12h sau 24h este apt din punct de vedere cardio-respirator sa sustina acest tip de efort. Sunt exceptati de la inmanarea adeverintei de la medic participantii la proba de stafeta 12h.

Orele 19:00 – 22:00

Pasta Party pentru concurenţii înscrişi la probele de 12h, 24h şi ştafetă 12h va avea loc la Hotel NH Timişoara, strada Pestalozzi, nr. 1/A.

Ora 20:00

Sedinţa tehnică pentru participanţii înscrişi la probele de 12h, 24h si stafeta 12h va avea loc in aceeasi locatie, Hotel NH Timisoara, strada Pestalozzi, nr. 1/A. Va recomandam sa participati si sa acordati atentie sedintei tehnice, în cadrul ei se vor comunica toate informatiile necesare participarii in conditii optime la competitie.

Sambata, 23.09.2017

Ora 08:00

Check-in în zona de start pentru alergătorii înscrişi la probele de 12h, 24h si stafeta 12h, în Parcul Copiilor „Ion Creangă” din Timişoara de pe Bulevardul Revoluţiei din 1989, nr. 20 – vezi harta.

Ora 09:00

Startul pentru alergatorii inscrisi la probele de 12h, 24h si stafeta 12h.

Ora 21:00

Finish pentru alergatorii inscrisi la probele individual 12h si stafeta 12h.

Duminica, 24.09.2017

Ora 09:00

Finish pentru alergatorii inscrisi la probele individual 24h si individual 48h.

Ora 11:00

Premierea pentru toate probele si categoriile, individual si stafeta. Premierea va avea loc la scena din Parcul Copiilor „Ion Creanga” din Timisoara – vezi harta.