Dragii noștri,
Având în vedere evoluția răspândirii coronavirusului și măsurile privind siguranța publică luate de autorități ca urmare a instaurării stării de urgență pe teritoriul României, am decis să anulăm ediția S24H 2020.
Prioritățile sociale s-au schimbat din cauza pandemiei, lucru care era firesc să se întâmple.
Multe companii au intrat în colaps economic ca urmare a încetării bruște a activității lor. Alte companii, care încă au putere economică, își direcționează eforturile financiare primordial către spitale și achiziționarea de echipamente medicale, astfel încât România să fie pregătită să facă față valului de îmbolnăviri preconizat a veni în următoarele luni.
Schimbarea paradigmei economice din societate ne duce la imposibilitatea de a organiza un eveniment de calitate anul acesta. Fără sprijinul sponsorilor, S24H nu poate avea loc, deoarece cheltuielile generate de concurs sunt mult mai mari decât sumele colectate din taxele de participare ale alergătorilor.
Mai mult, având în vedere specificul competițiilor de ultramaraton, unde imunitatea participanților are de suferit în săptămânile ulterioare alergării lungi, considerăm că desfășurarea competiției ar reprezenta un gest de iresponsabilitate și ar pune în pericol sănătatea alergătorilor, a familiilor și comunităților lor, în contextul prezenței coronavirusului pe teritoriul României.
Din toate aceste motive, ce țin de siguranța publică, de sănătatea noastră și de declinul economic, anul acesta nu vom mai organiza Concursul Internațional de alergare de anduranță S24H de la Timișoara.
Se anulează totodată și Campionatul Național de 6, 12 și 24 ore alergare și Campionatul Balcanic de 6 ore, programate a avea loc concomitent cu concursul international S24H.
Federația Română de Atletism își rezervă dreptul să analizeze în cursul acestui an dacă este oportună organizarea Campionatului Național de 6, 12 și 24 ore de alergare în a doua parte a anului 2020. Decizia va depinde inclusiv de deciziile care se vor lua la nivel internațional cu privire la menținerea sau anularea campionatelor majore IAU (Asociația Internațională de Ultramaraton) de anul acesta.
Ce vă propunem cu privire la taxele de participare deja achitate?
Deoarece de la inițierea organizării ediției S24H 2020 au fost generate cheltuieli cu mentenanța site-ului, sistemul de înscrieri online, contabilitatea, comunicarea, grafica, traducerile bilingve, soluția pe care v-o propunem este de a returna 80% din taxa de participare celor care s-au înscris și au plătit deja și de a utiliza cei 20% din taxele de participare pentru acoperirea cheltuielilor generate de organizarea concursului până în prezent.
Sperăm ca o astfel de soluție să mulțumească toate părțile, care împreună trebuie să navigheze prin greutățile momentului.
În acest sens, îi rugăm pe atleții care s-au înscris și au achitat deja taxa de participare, să ne scrie la adresa de e-mail contact@s24h.ro până la 30 aprilie 2020, indicându-ne datele bancare unde doresc să le transferăm cei 80% din taxa de participare. Menționăm că taxele de participare deja achitate nu se vor raporta pentru ediția S24H 2021.
Ne-am bucura să avem înțelegerea și susținerea voastră pentru această decizie pe care nu ne-a fost deloc ușor să o luăm.
Vă îndemnăm să vă îndreptați atenția în următoarele luni spre siguranța voastră și a familiilor voastre, precum și spre sprijinirea celor care vor avea cea mai mare nevoie de noi.
Să ne revedem sănătoși întotdeauna!
Cu responsabilitate,
Echipa S24H