12h – Ştafetă

Proba: Ștafetă 12h
Data startului: Sâmbătă 25 mai 2019
Ora startului: 09:00
Locul startului: Parcul Copiilor „Ion Creangă” Timișoara, Bulevardul Revoluției din 1989, nr. 20 – vezi harta

Condiții de participare:
Pentru a participa la competiție și a intra în posesia numărului de concurs, alergătorii trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
1) Să aibă cel puțin 18 ani împliniți.
2) Să achite taxa de participare.
3) Să aibă asupra lor un act de identitate în original.
4) Să completeze și semneze declarația pe proprie răspundere.
5) Să aibă adeverința medicală din care să rezulte că sunt apți pentru efort fizic de anduranță (doar pentru ștafetele formate din 2 persoane).

Taxa de participare:

Praguri de taxa Stafeta 12h
2 persoane
Stafeta 12h
4 persoane
Primele 10 ștafete înscrise per total 140 lei/persoană
~30 euro/persoană
115 lei/persoană
~25 euro/persoană
Între 11 – 25 ștafete înscrise per total 160 lei/persoană
~35 euro/persoană
140 lei/persoană
~30 euro/persoană

Înscrierea se face doar online, până cel târziu la data de 5 mai 2019.
Numărul maxim de ștafete admise: 25

Opțiuni pentru plata taxei de participare (în maxim 7 zile lucrătoare de la înscrierea online):

1. Online cu cardul
2. Transfer bancar către:

Asociatia Club Sportiv Super Sports Club
CIF: 36913658
CIS: TM/A2/00303/2017
Adresa: Timisoara, strada Nicolae Iliesu, nr. 11, ap. 11, et. 2
Cont IBAN: RO73 OTPV 1900 0106 6021 RO01
Banca: OTP BANK
Detalii plata: Contributie S24H Proba Nume Prenume
Puteti trimite dovada platii taxei de participare la contact@s24h.ro

Beneficii:
Prin achitarea taxei de participare alergătorii beneficiază de:

  • Experienţa unui concurs internațional de ultraalergare organizat în premieră în România, la standarde ridicate de calitate, cu atenție pentru nevoile participanților;
  • Participarea la o competiție recunoscută de IAU (Asociația Internațională de Ultramaraton) și FRA (Federația Română de Atletism), pe un traseu măsurat și omologat IAAF (Asociația Internațională a Federațiilor de Atletism);
  • Kit de concurs: număr de concurs, tricoul oficial, cadouri din partea sponsorilor;
  • Medalie de finisher, după terminarea cursei;
  • Cip de cronometrare;
  • Monitorizare individuală a distanţei parcurse;
  • Clasament online şi diplomă de participare;
  • Acces la pasta party;
  • Acces la cele două puncte de hidratare/ alimentare pe traseu, unde se va putea consuma apă, băutură cu electroliţi, fructe, glucoză, covrigei, ciocolată;
  • Spaţiu de depozitare a propriului echipament în pavilioanele/ corturile special amenajate şi alocate pe traseu;
  • Fotografii gratuite din timpul evenimentului;
  • Masaj de recuperare în timpul efortului;
  • Serviciu medical de urgenţă.

Program:

Data Activitatea Interval orar Locatie
Vineri 24 mai 2019 Ridicarea kiturilor 16:00 – 21:00
Vineri 24 mai 2019 Ședința tehnică 18:00
Vineri 24 mai 2019 Pasta Party 18:30 – 20:00
Sâmbătă 25 mai 2019 Start 09:00 Parcul Copiilor „Ion Creanga” Timisoara
Sâmbătă 25 mai 2019 Finish 21:00 Parcul Copiilor Ion Creanga Timisoara
Duminică 26 mai 2019 Premierea 11:00 Parcul Copiilor Ion Creanga Timisoara