Proba: | Ștafetă 12h |
---|---|
Data startului: | Sâmbătă 24 mai 2025 |
Ora startului: | 08:00 |
Locul startului: | Parcul Copiilor „Ion Creangă” Timișoara, Bulevardul Revoluției din 1989, nr. 20 – vezi harta |
Condiții de participare:
Pentru a participa la competiție și a intra în posesia numărului de concurs, alergătorii trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
1) Să aibă cel puțin 18 ani împliniți.
2) Să achite taxa de participare.
3) Să aibă asupra lor un act de identitate în original.
4) Să completeze și semneze declarația pe proprie răspundere.
5) Să aibă adeverința medicală din care să rezulte că sunt apți pentru efort fizic de anduranță (pentru ștafetele de 2 persoane).
Taxa de participare:
Praguri de taxă | Stafeta 12h 4 persoane |
|
---|---|---|
Primele 10 ștafete înscrise per total | 130 lei/persoană ~26 euro/persoană |
|
Următoarele ștafete înscrise per total | 160 lei/persoană ~32 euro/persoană |
Înscrierea se face doar online, până cel târziu la data de 13 mai 2025, ora 11:30 dimineața.
Opțiuni pentru plata taxei de participare (în maxim 5 zile lucrătoare de la înscrierea online):
1. Online cu cardul
2. Transfer bancar către:
Asociatia Club Sportiv Super Sports Club
CIF: 36913658
RO49BTRLRONCRT0T10442801
Banca Transilvania
Detalii plata: Contributie S24H Proba Nume Prenume
Puteti trimite dovada platii taxei de participare la contact@s24h.ro
Beneficii:
Prin achitarea taxei de participare alergătorii beneficiază de:
- Experienţa unui concurs internațional de ultraalergare organizat în premieră în România, la standarde ridicate de calitate, cu atenție pentru nevoile participanților;
- Participarea la o competiție recunoscută de IAU (Asociația Internațională de Ultramaraton) și FRA (Federația Română de Atletism), pe un traseu măsurat și omologat IAAF (Asociația Internațională a Federațiilor de Atletism);
- Kit de concurs: număr de concurs, tricoul oficial, cadouri din partea sponsorilor;
- Medalie de finisher, după terminarea cursei;
- Cip de cronometrare;
- Monitorizare individuală a distanţei parcurse;
- Clasament online şi diplomă de participare;
- Acces la pasta party;
- Acces la cele două puncte de hidratare/ alimentare pe traseu, unde se va putea consuma apă, băutură cu electroliţi, fructe, glucoză, covrigei, ciocolată;
- Spaţiu de depozitare a propriului echipament în pavilioanele/ corturile special amenajate şi alocate pe traseu;
- Fotografii gratuite din timpul evenimentului;
- Masaj de recuperare în timpul efortului;
- Serviciu medical de urgenţă.
Program:
Data | Activitatea | Interval orar | Locatie |
---|---|---|---|
Vineri 23 mai 2025 | Ridicarea kiturilor | 16:00 – 21:00 | Va fi anunțată ulterior. |
Vineri 23 mai 2025 | Ședința tehnică | 19:00 | Va fi anunțată ulterior. |
Vineri 23 mai 2025 | Pasta Party | 19:30 – 21:00 | Va fi anunțată ulterior. |
Sâmbătă 24 mai 2025 | Start | 08:00 | Parcul Copiilor “Ion Creangă” Timișoara |
Sâmbătă 24 mai 2025 | Finish | 20:00 | Parcul Copiilor “Ion Creangă” Timișoara |
Duminică 25 mai 2025 | Premierea | 10:00 | Parcul Copiilor “Ion Creangă” Timișoara |