Ștafetă 12h

Înscrierile la S24H 2023 s-au închis. Abia așteptăm să ne vedem la Timișoara, pe 20-21 mai!

Proba: Ștafetă 12h
Data startului: Sâmbătă 20 mai 2023
Ora startului: 08:00
Locul startului: Parcul Copiilor „Ion Creangă” Timișoara, Bulevardul Revoluției din 1989, nr. 20 – vezi harta

Condiții de participare:
Pentru a participa la competiție și a intra în posesia numărului de concurs, alergătorii trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

1) Să aibă cel puțin 18 ani împliniți.
2) Să achite taxa de participare.
3) Să aibă asupra lor un act de identitate în original.
4) Să completeze și semneze declarația pe proprie răspundere.
5) Să aibă adeverința medicală din care să rezulte că sunt apți pentru efort fizic de anduranță (pentru ștafetele de 2 persoane).

Taxa de participare:

Praguri de taxa Stafeta 12h
2 persoane
Stafeta 12h
4 persoane
Primele 10 ștafete înscrise per total 150 lei/persoană
~30 euro/persoană
100 lei/persoană
~20 euro/persoană
Între 11 – 20 ștafete înscrise per total 200 lei/persoană
~40 euro/persoană
130 lei/persoană
~26 euro/persoană

Înscrierea se face doar online, până cel târziu la data de 8 mai 2023, ora 11:30 dimineața.
Numărul maxim de ștafete admise: 20

Opțiuni pentru plata taxei de participare (în maxim 5 zile lucrătoare de la înscrierea online):

1. Online cu cardul
2. Transfer bancar către:

Asociatia Club Sportiv Super Sports Club
CIF: 36913658
Cont IBAN: RO89 OTPV 1900 0106 6021 RO04
Banca: OTP BANK
Detalii plata: Contributie S24H Proba Nume Prenume
Puteti trimite dovada platii taxei de participare la contact@s24h.ro

Beneficii:
Prin achitarea taxei de participare alergătorii beneficiază de:

  • Experienţa unui concurs internațional de ultraalergare organizat în premieră în România, la standarde ridicate de calitate, cu atenție pentru nevoile participanților;
  • Participarea la o competiție recunoscută de IAU (Asociația Internațională de Ultramaraton) și FRA (Federația Română de Atletism), pe un traseu măsurat și omologat IAAF (Asociația Internațională a Federațiilor de Atletism);
  • Kit de concurs: număr de concurs, tricoul oficial, cadouri din partea sponsorilor;
  • Medalie de finisher, după terminarea cursei;
  • Cip de cronometrare;
  • Monitorizare individuală a distanţei parcurse;
  • Clasament online şi diplomă de participare;
  • Acces la pasta party;
  • Acces la cele două puncte de hidratare/ alimentare pe traseu, unde se va putea consuma apă, băutură cu electroliţi, fructe, glucoză, covrigei, ciocolată;
  • Spaţiu de depozitare a propriului echipament în pavilioanele/ corturile special amenajate şi alocate pe traseu;
  • Fotografii gratuite din timpul evenimentului;
  • Masaj de recuperare în timpul efortului;
  • Serviciu medical de urgenţă.

Program:

Data Activitatea Interval orar Locatie
Vineri 19 mai 2023 Ridicarea kiturilor 16:00 – 21:00 Restaurant Vineri 15: Bd. Vasile Pârvan, nr. 9, Timișoara
Vineri 19 mai 2023 Ședința tehnică 19:00 Restaurant Vineri 15: Bd. Vasile Pârvan, nr. 9, Timișoara
Vineri 19 mai 2023 Pasta Party 19:30 – 21:00 Restaurant Vineri 15: Bd. Vasile Pârvan, nr. 9, Timișoara
Sâmbătă 20 mai 2023 Start 08:00 Parcul Copiilor “Ion Creangă” Timișoara
Sâmbătă 20 mai 2023 Finish 20:00 Parcul Copiilor “Ion Creangă” Timișoara
Duminică 21 mai 2023 Premierea 10:00 Parcul Copiilor “Ion Creangă” Timișoara